fredag, september 05, 2008

Will Ferrell garanterar skratt

Kanal 5 har den goda smaken att just nu visa Old School med bl a Will Ferrell. Han spelar inte huvudrollen, men han stjäl föreställningen. Det är den roligaste filmen jag sett sedan den förra filmen jag såg med Will Ferrell (Talladega Nights igår). Jag vet inte varför jag skrattar så mycket åt honom. Men få kan dricka öl i morgonrock med så mycket klass. Humor är inte till för att analyseras, men jag tror inte bara det beror på att han är charmigt lönnfet och springer runt naken. För då skulle jag lika gärna kunna skratta åt mig själv och det gör jag inte. Nu håller jag tummarna för att hans senaste film Step Brothers, som han skrivit med kompisen Adam McKay som också regisserar deras gemensamma filmer, ska komma till le big cheese Växjö.

Dagens låt är Cyanide av Metallica.

Läs mer om Will Ferrell.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida