tisdag, juni 10, 2008

Vän av ordning oskyldigt anfallen av folkilsk kotte

Var ute och gick på lunchen, lyssnade på Arctic Monkeys och studerade vindens slitande i träden. Plötsligt fick jag en kotte i huvudet. Funderar på att stämma kommunen. Jag kunde trots allt avlidit av skadorna. Ska det vara så att en hederligt arbetande skattebetalare inte ska kunna ta en hederlig promenad på sin hederliga lunch utan att få en knarkad kotte i huvudet? Om jag stämmer kommunen kan jag leva på räntan resten av livet. När jag ringde kommunen och frågade om man kan få skadestånd om man fått en kotte i huvudet trots att man betalar skatt skrattade de bara åt mig. Idag går alla ungdomar på knark. Vädret var bättre förr. Ska det vara så?
Mvh Vän av ordning
Dagens låt är The Storm Is Coming av Ed Harcourt.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida